Incompany training Recruitmentmarketing

Filter

  • E-learning

Preventie en omgaan met verzuim (uitzendbranche)

Deze e-learning laat je op een praktijkgerichte manier kennismaken met álle relevante wet- en regelgeving en biedt je daarnaast praktische tools en handvatten om effectief verzuim te voorkomen, te begeleiden en te beheersen.

€115,00
Eerstvolgende startdatum
01-12-2025
4 zelfstudie uren
  • Klassikaal

Interviewtechnieken

Als arbeidsmarktprofessional moet je over goede interviewtechnieken beschikken. Zo ben je in staat om sneller vaardigheden van een kandidaat te achterhalen en kun je een goede match maken.

€615,00
Eerstvolgende startdatum
05-02-2026
Duur: 2 dagdelen
4 zelfstudie uren
  • Klassikaal

Sourcen: Vinden en verleiden van kandidaten

Tijdens deze training leer je hoe je moet zoeken naar de meest geschikte kandidaten. Vervolgens wordt veel aandacht besteed aan het verleiden van die kandidaten om met jou in gesprek te gaan.

€615,00
Eerstvolgende startdatum
25-11-2025
Duur: 2 dagdelen
4 zelfstudie uren
  • Klassikaal

Wervend vacatureteksten schrijven met behulp van AI

Deze training geeft je praktische handvatten en slimme tips voor het schrijven van een wervende vacaturetekst waarmee je de ideale kandidaat bereikt. 

€645,00
Eerstvolgende startdatum
19-03-2026
Duur: 2 dagdelen
4 zelfstudie uren
  • E-learning

Referral recruitment

Wat is referral recruitment en hoe zet je het in bij je organisatie? Je leert hoe je een referral recruitmentprogramma opzet en hoe je medewerkers beloont voor het werven van potentiële medewerkers.

€70,00
Eerstvolgende startdatum
01-12-2025
1.5 zelfstudie uren

Telefonisch assessment | omgaan met kansen, weerstanden en bezwaren

Wil je inzicht in je telefoonskills en een overzicht van verbeterpunten? Doe dan dit telefonisch assessment en kom erachter wat je nog moet ontwikkelen!

€175,00
Duur: 30 minuten
  • E-learning

Performance gesprekken

In 6 stappen leer je hoe je een performance gesprek optimaal voorbereidt. Zo kun je een goed gesprek voeren met medewerkers over hun (persoonlijke) ontwikkeling en het verbeteren van competenties.

€30,00
Eerstvolgende startdatum
01-12-2025
20 zelfstudie minuten
  • Klassikaal

Introduction to the Collective Labour Agreement

Kennis van het Nederlandse arbeidsrecht en de uitzend-cao is noodzakelijk om klanten en uitzendkrachten goed te kunnen informeren. Een ervaren Engelssprekende trainer verzorgt de training.

€620,00
Duur: 2 dagdelen
10 zelfstudie uren
  • Klassikaal

Collective Labour Agreement and Regulations in the Netherlands

Je volgt de opleiding Collective Labour Agreement (Nederlandse uitzend-cao) volledig in het Engels. Je leert alles wat je moet weten over wet- en regelgeving in de uitzendbranche.

€1.250,00
Duur: 6 dagdelen
80 zelfstudie uren
  • E-learning

Effectief verkoopgesprekken voeren

Je leert hoe je een persoonlijke relatie opbouwt met je (potentiële) klant en hoe je toegevoegde waarde realiseert voor beide partijen. 

€43,00
Eerstvolgende startdatum
01-12-2025
30 zelfstudie minuten

Inleiding

Als je in een krappe arbeidsmarkt kandidaten wilt bereiken en aantrekken, als je vacatures wilt vervullen, dan zul je alles uit de kast moeten trekken. Nu het steeds moeilijker wordt om vacatures te vervullen is het als recruiter noodzakelijk om een goed gevulde recruitmentgereedschapskist te hebben. Een beetje gluren bij de buren, marketing in dit geval, kan dan geen kwaad. Marketing is immers bij uitstek de discipline die zich bezighoudt met het bereiken en aantrekken van mensen. Door het toepassen van recruitment marketing wordt je een succesvollere recruiter.

Wat is recruitment marketing?

Recruitment marketing omvat alle strategieën en tactieken die je als recruiter inzet om je als werkgever te promoten. Het draait om aantrekken van talenten en om hen uiteindelijk te overtuigen bij je te solliciteren. Daarbij laat je zien hoe (aantrekkelijk) het is om bij jou (of je klant) te werken. Het gaat om de ‘werkgeversbelofte’. Om dat te laten zien kun je bijvoorbeeld sociale media, contentmarketing en online advertenties inzetten.

Voor wie?

Deze training is geschikt voor iedere recruiter die alle mogelijke middelen en kanalen wil gebruiken om kandidaten aan te trekken en te verleiden tot solliciteren.

Het (aanvangs-)niveau van de training is mbo+.

Resultaat

Na afloop van de training recruitment marketing ben je in staat om:

  • Te vertellen wat recruitment marketing is en wanneer je het inzet;
  • De EVP van jouw organisatie te benoemen;
  • Een candidate persona op te stellen;
  • Het verband tussen recruitment marketing en employer branding te zien;
  • Het verschil tussen positionering en propositie uit te leggen;
  • Zelf een advertentie te maken die aansluit bij de doelgroep waarvoor je werft.

Aanpak

De training ‘recruitment marketing’ is een interactieve training. Tijdens deze training leer je hoe je marketingtactieken en -technieken inzet om medewerkers te werven. Je gaat aan de slag met de belofte die je als werkgever richting de arbeidsmarkt doet, je Employer Value Proposition (EVP), het maken van een persona en het toepassen van marketingtechnieken. Tijdens de training worden theorie, discussies en presentaties afgewisseld met echt zelf aan de slag gaan.

Duur en studiebelasting

Deze training duurt 1 dag (2 dagdelen). Daarnaast heb je ongeveer 4 uur aan studiebelasting. Voor aanvang van de training ontvang je een voorbereidende opdracht.

>