Deze e-learning laat je op een praktijkgerichte manier kennismaken met álle relevante wet- en regelgeving en biedt je daarnaast praktische tools en handvatten om effectief verzuim te voorkomen, te begeleiden en te beheersen.
Als arbeidsmarktprofessional moet je over goede interviewtechnieken beschikken. Zo ben je in staat om sneller vaardigheden van een kandidaat te achterhalen en kun je een goede match maken.
Tijdens deze training leer je hoe je moet zoeken naar de meest geschikte kandidaten. Vervolgens wordt veel aandacht besteed aan het verleiden van die kandidaten om met jou in gesprek te gaan.
Deze training geeft je praktische handvatten en slimme tips voor het schrijven van een wervende vacaturetekst waarmee je de ideale kandidaat bereikt.
Wat is referral recruitment en hoe zet je het in bij je organisatie? Je leert hoe je een referral recruitmentprogramma opzet en hoe je medewerkers beloont voor het werven van potentiële medewerkers.
Wil je inzicht in je telefoonskills en een overzicht van verbeterpunten? Doe dan dit telefonisch assessment en kom erachter wat je nog moet ontwikkelen!
In 6 stappen leer je hoe je een performance gesprek optimaal voorbereidt. Zo kun je een goed gesprek voeren met medewerkers over hun (persoonlijke) ontwikkeling en het verbeteren van competenties.
Kennis van het Nederlandse arbeidsrecht en de uitzend-cao is noodzakelijk om klanten en uitzendkrachten goed te kunnen informeren. Een ervaren Engelssprekende trainer verzorgt de training.
Je volgt de opleiding Collective Labour Agreement (Nederlandse uitzend-cao) volledig in het Engels. Je leert alles wat je moet weten over wet- en regelgeving in de uitzendbranche.
Branding is eigenlijk niets anders dan zorgen dat jouw doelgroep zich herkent in jouw bedrijf, in jouw cultuur. Als bureau-recruiter heb je een dubbele taak. Je moet je doelgroep aantrekken met jouw organisatie en jouw brand, maar ook met die van je opdrachtgevers. De kunst is om te achterhalen waarin jouw organisatie en die van je opdrachtgevers anders is, authentiek is, waar de energie zit. En om dat verhaal vervolgens op een onderscheidende manier naar buiten te brengen, te verwoorden, te visualiseren en ernaar te handelen op een MERKwaardige manier. Geen “wij van WC eend verkopen WC eend” maar echte, eerlijke verhalen waarmee je kunt matchen op cultuur en waarden.
Na afloop ben je in staat om:
Wij adviseren je om deze training te volgen in combinatie met de training Candidate Experience.
Deze training bestaat uit 1 dagdeel (3 uur)