Wie bij commercie of sales direct denkt aan gladde verkooppraatjes heeft het mis. Een goede ‘verkoper’, accountmanager of relatiebeheerder gelooft niet in platte verkoop. Het draait allemaal om het oplossen van het probleem van de klant. De klant staat altijd centraal. Want een klant die tevreden is komt terug en vertelt anderen over zijn goede ervaringen.
Onze trainingen zijn er dan ook op gericht om zowel de beginnende als ervaren, vakvolwassen intercedent, verkoper of accountmanager de juiste tools aan te reiken om klanten naar tevredenheid te helpen. Ons trainingsportfolio is zodanig opgebouwd dat je steeds het salesproces volgt: van acquisitie en het gesprek aangaan met klanten, tot verkoop en het uitbouwen van klanten (relatiebeheer).
Alle trainingen van artra kunnen incompany verzorgd worden. Meer weten? Bekijk dan onze pagina over maatwerktrajecten & incompany, vul het contactformulier in, bereik ons op 026 3337572 of stuur een mail naar artra@artra.nl.
Op startende uitzendprofessionals komt heel wat af. Van wet- en regelgeving tot het matchen en begeleiden van uitzendkrachten. En dan moeten ze ook nog contact leggen en onderhouden met klanten. Daar kun je wellicht wel wat hulp bij gebruiken. artra helpt je met haar trainingen die speciaal afgestemd zijn op startende uitzendprofessionals.
Haal meer uit jouw telefoongesprekken met koude contacten en verbeter je skills aan de telefoon!
Een goede pitch kunnen geven is essentieel om effectief te netwerken. Hiermee vertel je binnen een minuut wie je bent, wat je doet en wat dat zo bijzonder maakt.
Voor een hoger rendement heb je twee dingen nodig: een waterdichte voorbereiding en een ijzersterk verhaal. Dat is wat wij jou leren in de training Effectief verkoopgesprekken voeren.
Er wordt, met andere woorden, nogal wat gevraagd van jou als uitzendprofessional. Maar effectief en met zelfvertrouwen telefoneren is te leren!
Volg de training Klanttypologie en leer meer over verschillende persoonlijkheden, drijfveren en communicatie-voorkeuren. Aan het eind van de dag heb jij meer inzicht in alle soorten klanttypen én hoe je hierop inspeelt.
Je moet precies weten wat je bij welke klant inzet. In de training Relatiebeheer krijg je handvatten aangereikt en ga je kijken naar pullfactoren.
Er wordt veel verwacht van vakvolwassen uitzendprofessionals op commercieel gebied. ‘Die klant haal je toch wel even binnen?’ Of ‘doe jij even een maatwerkadvies.’ Zo makkelijk is dat allemaal niet. Daar kun je nog wel wat ondersteuning bij gebruiken. Voor vakvolwassen uitzendprofessionals heeft artra een uitgekiend portfolio aan trainingen ontwikkeld. Speciaal afgestemd op de kennis en ervaring van ervaren professionals en het salesproces volgend, van acquisitie en onderhandelinsgvaardigheden, tot klantbehoud.
Door met aandacht te luisteren kan je oprechte adviezen geven over jouw producten of diensten, waarmee je jouw klanten écht kan helpen. In de training Consultative Selling leer jij hoe je een betrouwbare adviseur wordt voor jouw klanten.
Een combinatie van Telefonische acquisitie en Pitchen & netwerken. Je leert de theorie achter de meest effectieve aanpak, maar gaat ook vooral meteen zelf aan de slag.
Met welke strategie ga jij een onderhandeling in? In een onderhandeling hebben beide partijen belangen. En deze belangen kunnen botsen. Blijf jij vasthouden aan jouw standpunt of durf je naar de wederzijdse belangen te kijken?
Iedere salesprofessional (salesintercedent) krijgt te maken met de Customer journey en de klantfunnel. Logisch, want als salesprofessional moet je inzicht hebben in de reis van je klant, van oriëntatie tot aankoop. Hoe ziet deze eruit? En hoe kun je invloed uitoefenen op de contactmomenten?