Telefonische Acquisitie

Het succes van telefonische acquisitie is niet altijd het maken van díe afspraak. Zo is het verkrijgen van (meer) informatie over de organisatie, interessant voor het opbouwen van een goede relatie. Stel dat je niet in het eerste gesprek een afspraak hebt kunnen maken, dan is het belangrijk om openingen te vinden voor een positieve opvolging. De training Telefonische Acquisitie geeft je als intermediair meer grip op de telefonische acquisitie-activiteiten.

Resultaat

  • Je weet hoe je de juiste persoon bereikt.
  • Je weet hoe je een succesvol telefoongesprek opbouwt. 
  • Je kan gericht zoeken naar openingen voor vervolgcontact.
  • Je bent in staat kandidaten gericht en zelfverzekerd aan te bieden bij je (potentiële) opdrachtgever. 

Voor wie?

De training is geschikt voor junior arbeidsmarktprofessionals die meer rendement uit telefonische acquisitie-activiteiten willen halen. Het (aanvangs)niveau van deze training is mbo+. 

Duur

Deze training duurt 1 dag (2 dagdelen).

Studiebelasting

De studiebelasting, naast het volgen van de training, bedraagt 8 uur.

Investering

De kosten voor deze training bedragen € 425 (excl. btw)

Inschrijven

Wil jij je inschrijven voor de training Telefonische Acquisitie? Kies hieronder het gewenste startmoment en vul vervolgens het inschrijfformulier in.

Na afronding van deze training ontvang je een bewijs van deelname

Telefonische Acquisitie


Leer de vaardigheden die je nodig hebt voor goede telefonische acquisitie en maak van elk klantcontact een feestje!
1 dag (2 dagdelen)
€ 425 (excl. btw)

Onderwerpen die aan bod komen bij de training ‘Telefonische Acquisitie’

Na afloop van deze training ben je in staat om:

  • De juiste manier te vinden om de juiste persoon te bereiken;
  • Een succesvol telefoongesprek op te bouwen;
  • Gericht te zoeken naar openingen voor vervolgcontact;
  • Verschillende vraagsoorten in te zetten om je doel te bereiken;
  • Kandidaten op een adequate manier aan te bieden.

Bovendien heb je kennis van:

  • Verbale en non-verbale communicatie;
  • Luisteren, Samenvatten en Doorvragen (LSD);
  • Omgaan met bezwaren, tegenwerpingen en weerstanden;
  • Follow-ups maken van een afspraak

Wie gingen je voor

Quote

"Heel motiverend! Ik beoordeel deze training met een 10."

- Sherien Bommel van Ampliar Uitzendbureau B.V.
Inschrijven voor de cursus Telefonische Acquisitie?
Wil jij op de hoogte blijven?

Schrijf je nu in voor onze nieuwsbrief en ontvang wekelijks updates en artikelen over de arbeidsmarkt.