fbpx

Telefonische Acquisitie

Wil je ervaren dat elk contact met een klant een feestje kan zijn? Of wil jij gericht en zelfverzekerd je kandidaat aan kunnen bieden bij je (potentiële) opdrachtgever? Heb je echt de geschikte kandidaat, maar kun jij jouw opdrachtgever daar niet volledig van overtuigen? Mis je net dat beetje ervaring en/of flair om dit naar eigen tevredenheid te doen? Volg dan de training Telefonische Acquisitie.

Meer rendement uit telefonische acquisitie

Het succes van telefonische acquisitie is niet altijd het maken van díe afspraak. Zo is het (meer) verkrijgen van informatie over de organisatie, interessant voor het opbouwen van een goede relatie. Stel dat je niet in het eerste gesprek een afspraak hebt kunnen maken, dan is het belangrijk om openingen te vinden voor een positieve opvolging. De training telefonische acquisitie geeft je als intermediair meer grip op de telefonische acquisitie-activiteiten. Na de training ben jij in staat om op een succesvolle manier afspraken te maken en kandidaten aan te bieden bij (potentiële) opdrachtgevers.

Voor wie is de training ‘Telefonische Acquisitie’ geschikt?

De training is uitermate geschikt voor arbeidsmarktprofessionals die meer rendement uit telefonische acquisitie-activiteiten willen halen.

Kosten

De kosten voor deze training bedragen € 425 (excl. BTW)

Duur

1 dag (2 dagdelen).

Telefonische Acquisitie


  • De juiste manier te vinden om de juiste persoon te bereiken;
  • Een succesvol telefoongesprek op te bouwen;
  • Gericht te zoeken naar openingen voor vervolgcontact;
  • Verschillende vraagsoorten in te zetten om je doel te bereiken;
  • Kandidaten op een adequate manier aan te bieden.

  • 1 dag (2 dagdelen)
    €425,- (excl. BTW)


Onderwerpen die aan bod komen bij de training ‘Telefonische Acquisitie’

Na afloop van deze training ben je in staat om:

  • De juiste manier te vinden om de juiste persoon te bereiken;
  • Een succesvol telefoongesprek op te bouwen;
  • Gericht te zoeken naar openingen voor vervolgcontact;
  • Verschillende vraagsoorten in te zetten om je doel te bereiken;
  • Kandidaten op een adequate manier aan te bieden.

Bovendien heb je kennis van:

  • Verbale en non-verbale communicatie;
  • Luisteren, Samenvatten en Doorvragen (LSD);
  • Omgaan met bezwaren, tegenwerpingen en weerstanden;
  • Follow-ups maken van een afspraak

Wie gingen je voor

Quote

"Heel motiverend! Ik beoordeel deze training met een 10."

- Sherien Bommel van Ampliar Uitzendbureau B.V.
Inschrijven voor de cursus Telefonische Acquisitie?

Blijf op de hoogte van de laatste ontwikkelingen!