fbpx

Canvassen (incompany)

Eén van de manieren om nieuwe klanten te verwerven is canvassen: het bezoeken van prospects zonder afspraak. Dat klinkt misschien eng, maar canvassen kan heel leuk zijn! Maar het vergt wel goede voorbereiding. Bij welke prospects ga je langs? Heb je een elevator pitch klaar? Hoe stel je je voor? In de training Canvassen leren we jou hoe je canvassen in kan zetten én hoe je je optimaal voorbereidt, zodat jij nieuwe klanten kan werven zónder afspraak.  

Resultaat 

  • Je weet wat het doel is van canvassen en hoe je je erop voorbereidt 
  • Je hebt een overtuigende elevator pitch 
  • Je bent je bewust van de eerste indruk die je maakt 
  • Je weet hoe je interesse wekt om in gesprek te gaan 
  • Je bent in staat om te gaan met bezwaren 
  • Je kan een follow-up creëren  

Voor wie?  

De training Canvassen is uitermate geschikt voor arbeidsmarktprofessionals die effectieve manieren willen leren om nieuwe klanten te werven.  

Aanpak 

Deze training is ontwikkeld met een praktische insteek. De deelnemers gaan meteen aan de slag, waardoor ze direct klaar zijn om het geleerde in praktijk te brengen. Je leert tenslotte het beste, door het meteen te doen. Daarnaast is er aandacht voor vaardigheden die ook in andere werkzaamheden van pas komen, zoals elevator pitchen en omgaan met weerstand.  

Incompany en maatwerk

Deze training wordt incompany aangeboden. Dat betekent dat we de training op de gewenste locatie komen geven. Tevens kunnen we aan de hand van jouw leerwensen een training op maat samenstellen. Dat doen we in samenwerking met onze afdeling learning & development. Wil je meer informatie over deze incompany training of maatwerk? Stuur dan een mail naar artra@artra.nl of bel naar 026 3337572.   

Heb jij interesse in een incompany training of een maatwerktraject?

Of wil jij meer weten over de mogelijkheden voor jouw organisatie? Neem contact met ons op via artra@artra.nl of bel 026 333 75 72.

De volgende onderwerpen komen in deze training aan bod:

  • Doel en voorbereiding canvassen;
  • Elevator pitch;
  • Passeren van de receptioniste;
  • Eerste indruk;
  • Voorstellen;
  • Interesse wekken om in gesprek te gaan;
  • Omgaan met bezwaren;
  • Creëren van follow-up;
  • Oefenen