Relatiebeheer (incompany)

Relatiebeheer is een vak apart. Het levert enorm veel op. Want in het behoud van klanten haal je veel winst. Daarbij is het kennen van je klant essentieel. Er bestaat hiervoor geen one-size-fits-all. Je moet precies weten wat je bij welke klant…

Duur: 2 dagdelen
2 zelfstudie uren
Prijs op aanvraag

Relatiebeheer is een vak apart. Het levert enorm veel op. Want in het behoud van klanten haal je veel winst. Daarbij is het kennen van je klant essentieel. Er bestaat hiervoor geen one-size-fits-all. Je moet precies weten wat je bij welke klant inzet. In de training Relatiebeheer krijg je handvatten aangereikt en ga je kijken naar pullfactoren. Waar maak je je klant echt blij mee? Zo ben je in staat om nog meer uit je huidige klantrelaties te halen.

Resultaat

  • Je haalt meer uit je huidige klantrelaties
  • Je weet hoe je contactmomenten slim inzet
  • Je weet hoe je klanten betrokken maakt en vasthoudt

Voor wie?

Deze training is geschikt voor iedere arbeidsmarktprofessional die relatiebeheer in het takenpakket heeft. Het aanvangsniveau van deze training is mbo+.

Aanpak

Deze training is praktijkgericht. De deelnemers gaan meteen aan de slag, waardoor ze direct klaar zijn om de nieuwe kennis en vaardigheden in te zetten bij de dagelijkse werkzaamheden. Je weet tenslotte of je het begrepen hebt, door het meteen te oefenen.

Duur

Deze training duurt 1 dag (2 dagdelen).

Inhoud

  • Meer uit ons relatiebeheer
  • Wie wil je zijn voor je klant?
  • Rollen richting klant: expert en adviseur
  • Contactmomenten
  • Evaluatiegesprek
  • Een event verkopen
  • Bezwaren
  • Tussendoorgesprek
  • Vasthouden
>