Tijdens deze training ga je echt bellen. Je leert de juiste persoon te bereiken, hoe je succesvol en zelfverzekerd een gesprek opbouwt en hoe je gericht zoekt naar openingen voor vervolgcontact.
Het kunnen berekenen van tarieven en marges is een essentiële vaardigheid voor een detacheringsprofessional. Volg deze e-learning voor het trainen van je rekenvaardigheden.
Hoe maak je de beste match tussen een kandidaat en een opdrachtgever? Na het volgen van deze training heb je betere telefonische vaardigheden en weet je hoe je succesvol bent met aanbiedend bellen.
Je leert hoe je van een vertrekkende medewerker een ambassadeur voor je organisatie maakt en welke voordelen dat heeft. Daarnaast is er aandacht voor diverse juridische en administratieve aspecten.
Deze training geeft jou als (aankomend) vestigingsmanager binnen de uitzendbranche de handvatten om jouw vestiging en team naar een hoger niveau te tillen. Je werkt actief aan je managementkwaliteiten.
Bepaal wie er allemaal betrokken zijn bij het aankoopproces bij je klant, welke rol deze stakeholders spelen en hoe je hen in beweging krijgt. Zo creëer je tevreden klanten.
Je team bestaat uit professionals die ieder een eigen aanpak vergen. Hoe zorg je ervoor dat zij de juiste dingen doen en goed samenwerken?
Na de training herken je grensoverschrijdend gedrag, weet je hoe jouw (non-)verbale gedrag van invloed is op de ander en ben je in staat ongewenst gedrag te de-escaleren met verschillende technieken.
In deze theoretische opleiding verdiep je je in de gebieden Management en Organisatie, Financiën, Personeelsmanagement en Marketing.
The average workplace absenteeism rate in the Netherlands is just under 5%. This is slightly higher than it was over the previous 10 years. Considering a sick employee can cost up to €400,- a day, absenteeism is a major expense for employers.
Fortunately, employers have means to improve their absenteeism rate, by applying their knowledge of relevant legislation and regulations, using the correct absenteeism interventions, and mastering the art of conducting a constructive absenteeism interview.
Providing support and counselling to sick employees is not the only way to improve your company’s absenteeism rate. Creating good working conditions and conducting frequent absenteeism interviews have a significant impact on preventing (long-term) absence. After all, prevention is still the best cure.
The training ‘How to reduce absenteeism in the workplace: from prevention to absenteeism interview’ provides intermediaries with practical tools to improve and prevent workplace absenteeism.
Workplace absenteeism is often regarded as a given; an expense the company has little to no influence on. Sick is sick.
Most managers are reluctant or even a bit scared to conduct frequent absenteeism interviews. What kind of questions are allowed? You can ask a lot more than you might think! If done right, absenteeism interviews are a great way to stay connected with absent employees. It gives managers the possibility to pick up on early signals to prevent even more (long-term) absence.
By knowing the framework of the relevant legislation and regulations, you can turn absenteeism from an expense into a cost reduction.
This training is suited for HR professionals, employed by temporary employment agencies and secondment agencies, who deal with absence. The entry level for this training is MBO+.
After this training you:
The training ‘How to reduce absenteeism in the workplace: from prevention to absenteeism interview’ is practice oriented. During the session you will practice how to conduct absenteeism interviews. The e-learning, which is part of the preparation for the training, is specifically aimed at temporary employment. Using relevant examples, Dutch absenteeism legislation is explained. After completing the training, you will be able to immediately improve your company’s workplace absenteeism.
This training consists of a preparatory e-learning of 4 hours and an in-class training of one full day.
Apart from the in-class training, the study load is 8 hours.
After completing this training, you will be able to:
Furthermore, you will gain knowledge of:
We verzorgen deze training ook in het Nederlands, bekijk Grip op verzuim