Heroyam winnaar verkiezing Starter van het jaar in de flexbranche
10 november 20224 min
Categorieën: artra nieuws, Uitzendbranche
Laatst gewijzigd op: 10 november 2022
Op 9 november 2022 vond de finale plaats van de tweede editie van de Starter van het Jaar 2022 verkiezing. Er waren 10 finalisten. De jury koos unaniem voor Heroyam als ‘Meest talentvolle Starter van het jaar 2022 in de flexbranche’.
Pitchen
Ook dit jaar werd de verkiezing – die bedoelt is om starters in de flexbranche een vliegende start te geven – afgesloten met een spannende finale voor de top 10 finalisten. Zij pakten enthousiast het podium en hielden ijzersterke pitches om de jury te overtuigen waarom zíj de Award Starter van het jaar 2022 verdienen.
Heroyam meest overtuigend
Hans Drijver en Bart Dikkeschei van Heroyam pitchen het meest overtuigend. Ze laten zien het meest veelbelovende startende talent in de flexbranche te zijn en gaan naar huis met de winst. De winnaars blonken volgens de jury uit op een aantal aspecten. Perspectief bieden in bijzondere tijden. Actueel, maatschappelijk betrokken, enorm groot draagvlak, kennis van zaken. Zij staan middenin de samenleving en de actualiteit. Dit alles heeft geresulteerd in de felbegeerde titel ‘Meest talentvolle Starter van het jaar 2022. Heroyam wint hiermee een prijzenpakket bestaande uit kennistrainingen, een toolbox met alle benodigde juridische documenten, uitzendscan, een online mediabudget en vier adviesgesprekken.
Top drie
De verkiezing, die dit jaar voor de tweede keer werd georganiseerd, zette de schijnwerpers op tien echte toptalenten in de flexbranche. Naast Heroyam bestond de top drie uit EXTRA – vertegenwoordigd door Max Claushuis, Oprichter – die de tweede plaats veroverde, en NuZorg Uitzenden en Detacheren – vertegenwoordigd door Youssra Ghribi, Directrice – die als derde eindigde.
Kwalificatie voor de finale van Starter van het jaar
Deelnemers die zich kwalificeerden voor de finale hebben aangetoond te beschikken over gedegen kennis van de flexmarkt en relevante wet- en regelgeving. Hun websites zijn vervolgens beoordeeld op positionering, onderscheidend vermogen, informatievoorziening, gebruiksvriendelijkheid en compliance aan wet- en regelgeving. Kunnen zij zowel opdrachtgevers als kandidaten goed bedienen met een professionele en aansprekende website? Weten zij de doelgroep bovendien op de juiste manier te bereiken door de inzet van (meerdere) sociale media kanalen? Zijn zij digitaal klaar voor de toekomst en laten zij technologische mogelijkheden hen hierbij helpen?
Heroyam winnaar Verkiezing Starter van het jaar in de flexbranche
Vakjury overtuigen
De tien deelnemers die een plekje in de finale bemachtigden kregen de kans om de vakjury te overtuigen van hun talent. In een interview werden zij beoordeeld op hun visie, ondernemerschap, goed werkgeverschap en onderscheidend vermogen. Wat doen zij anders dan anderen? Blinken zij uit als specialist, laten zij groei zien, durven zij keuzes te maken en hoe vinden en binden zij kandidaten en opdrachtgevers? Innovatie en originaliteit zijn hierbij een must.
Annabelle Hagoort, Acture (vakjury): “Mijn tip voor starters is: onderzoek wat klant en kandidaat drijft, maak keuzes op basis van dat waar je voor wilt staan/gaan, laat technologische mogelijkheden je helpen te onderscheiden en te versnellen en bovenal, maak als mens/team het verschil!”
Waarom Flexstarter van het Jaar?
De flexbranche is cruciaal voor de Nederlandse economie en arbeidsmarkt. Ons land telt circa 16.000 uitzendbureaus, payrollondernemingen en detacheringsbedrijven. Jaarlijks helpen deze ondernemingen honderdduizenden uitzendkrachten, payrollkrachten en gedetacheerden aan het werk. Flexorganisaties voorzien in de behoefte van inleners aan flexarbeid.
Om deze startende ondernemingen de waardering te geven die ze verdienen en de ondersteuning te bieden in de zoektocht naar professionalisering, organiseren Anderz for Flex, artra, Bureau Cicero en VRF Advocaten gezamenlijk de verkiezing Starter van het Jaar. Uiteindelijk heeft de flexbranche er belang bij dat iedere flexorganisatie een vliegende start krijgt. Niet alleen op het gebied van sales, maar ook als het gaat om talentontwikkeling en een juridisch goed fundament.
Pieter Engels, Delistaff (vakjury en winnaar 2021): “Wat mij geholpen heeft is echt focus. Dat is key. Blijf daarnaast kritisch kijken naar je eigen organisatie en processen. Dus blijf jezelf verbeteren en innoveer! Tot slot zou ik iedereen aanraden om te starten met een compagnon zodat je elkaar kunt steunen en samen beslissingen kunt nemen.
De vakjury bestaat uit experts uit het vakgebied gespecialiseerd in de flexbranche, te weten Annabelle Hagoort van Acture en Jeroen Wijninga van RecruitNow, Ellen van Hierden, artra, de opleider van arbeidsmarktprofessionals en uit de winnaar van de eerste editie van Starter van het Jaar 2021, Pieter Engels van Delistaff.
Pieter Engels van Delistaff, winnaar van de verkiezing in 2021
Jeroen Wijninga, RecruitNow (vakjury): “Durf keuzes te maken, zorg dat je digitaal klaar komt te staan voor de toekomst en blink uit als specialist. Dit zijn enkele onderwerpen waar ik scherp op ga letten bij de verkiezing van “Starter van het Jaar!”
Het prijzenpakket is ter beschikking gesteld door de organisatie van Starter van het Jaar: Anderz, Artra, VRF Advocaten en Bureau Cicero.
Wij gebruiken technologieën zoals cookies om informatie over uw apparaat op te slaan en/of te raadplegen. We doen dit met als doel om de beste ervaring te bieden en om gepersonaliseerde advertenties te tonen. Door in te stemmen met deze technologieën kunnen wij gegevens zoals surfgedrag of unieke ID's op deze site verwerken. Als u geen toestemming geeft of uw toestemming intrekt, kan dit een nadelige invloed hebben op bepaalde functies en mogelijkheden.
Functioneel
Altijd actief
De technische opslag of toegang is strikt noodzakelijk voor het legitieme doel het gebruik mogelijk te maken van een specifieke dienst waarom de abonnee of gebruiker uitdrukkelijk heeft gevraagd, of met als enig doel de uitvoering van de transmissie van een communicatie over een elektronisch communicatienetwerk.
Voorkeuren
De technische opslag of toegang is noodzakelijk voor het legitieme doel voorkeuren op te slaan die niet door de abonnee of gebruiker zijn aangevraagd.
Statistieken
De technische opslag of toegang die uitsluitend voor statistische doeleinden wordt gebruikt.De technische opslag of toegang die uitsluitend wordt gebruikt voor anonieme statistische doeleinden. Zonder dagvaarding, vrijwillige naleving door uw Internet Service Provider, of aanvullende gegevens van een derde partij, kan informatie die alleen voor dit doel wordt opgeslagen of opgehaald gewoonlijk niet worden gebruikt om je te identificeren.
Marketing
De technische opslag of toegang is nodig om gebruikersprofielen op te stellen voor het verzenden van reclame, of om de gebruiker op een website of over verschillende websites te volgen voor soortgelijke marketingdoeleinden.
Vul kortingscode “december5” in op de laatste stap van het inschrijfformulier voor 5% korting.
Om te vieren dat wij dit jaar weer meer dan tienduizend uitzendprofessionals en recruiters hebben geholpen in iedere fase van hun loopbaan, ontvang je van 1 t/m 31 december5% korting op alle trainingen en opleidingen.