Alle trainingen van artra worden ook incompany aangeboden. Hierdoor is het mogelijk om met je team, afdeling of met heel de organisatie een training te volgen die volledig toegespitst is op jouw organisatie.
Tijdens deze training leer je hoe je moet zoeken naar de meest geschikte kandidaten. Vervolgens wordt veel aandacht besteed aan het verleiden van die kandidaten om met jou in gesprek te gaan.
Deze training geeft je praktische handvatten en slimme tips voor het schrijven van een wervende vacaturetekst waarmee je de ideale kandidaat bereikt.
Inleiding Als je al verschillende jaren werkt als salesprofessional weet je hoe je een gesprek moet voeren met potentiële en bestaande klanten. Graag wil je jouw impact vergroten in commerciële situaties. Hoe kan je echt contact maken met je klant waarbij je op een natuurlijke manier nog beter de ‘klik’ maakt? In de training High Impact […]
Inleiding Een goede ontwikkeling begint bij jezelf. Als je inzicht hebt in jouw (persoonlijk) gedrag en de voorkeuren, weet je ook wat jouw bijdrage is binnen het team. Waar blink je in uit en wat zijn punten voor ontwikkeling? Tijdens een teamtraining Insights Discovery leer je van en met elkaar. Met een Insights Discovery-profiel krijg je […]
Neuro Linguïstisch Programmeren is de wetenschap die zich bezighoudt met het bewust maken van onbewuste processen.
In deze training leer je de 6 fases kennen die kandidaten doorlopen in het recruitmentproces. In elke fase moet je de kandidaten zien te boeien en te binden.
Een goede voorbereiding is de sleutel naar succes! Op basis van de data richt je je op de juiste doelgroep en bepaal je de juiste wervingsmix.
Iedere opdracht kent een doel en een thema. Het is van belang dat een recruiter snapt wat het belangrijkste doel is en hierop leert focussen. Jij leert effectiever werken en weet je tijd beter te besteden.
Tijdens deze training leer je te achterhalen waarin jouw organisatie zich onderscheidt van anderen en hoe je dat uitdraagt richting de doelgroep die je aan wil spreken.
Inleiding Het behalen van alle recruitmentdoelen is zeker in de huidige arbeidsmarkt een grote uitdaging. Het start met grip krijgen op het recruitmentproces. Hierbij starten we vanuit de gestelde (organisatie) doelen. Daarnaast nemen we jullie persoonlijke logboek (dat je invult) als uitgangspunt en vergelijken we jullie output met de meest recente branchecijfers. Aansluitend doen we een […]