Incompany trainingen

Alle trainingen van artra worden ook incompany aangeboden. Hierdoor is het mogelijk om met je team, afdeling of met heel de organisatie een training te volgen die volledig toegespitst is op jouw organisatie.

Filter

  • Klassikaal

Presentatievaardigheden

Als recruiter zal je worden uitgedaagd om te presenteren. Of het gaat om een klein of groot publiek, het is belangrijk dat je deze vaardigheid beheerst.

Prijs op aanvraag
Duur: 2 dagdelen
3 zelfstudie uren

Klant- en marktdata verzamelen en interpreteren (incompany)

Naar schatting wordt er dagelijks wereldwijd 1 biljoen MB aan data gecreëerd. Een hoeveelheid die niet is voor te stellen. Via onze smartphones, computers en tablets creëren we heel veel data. En dan zijn er nog veel meer netwerken en apparaten die data genereren. Zoals die slimme deurbel of thermostaat die we in huis hebben […]

Prijs op aanvraag
Duur: 1 dagdelen
2 zelfstudie uren

Train de trainer (incompany)

Interne kennisdeling is belangrijk voor organisaties. Maar je kan niet zo maar degene met de meeste kennis een training laten geven. Om kennis goed te laten beklijven bij de collega’s, moet je weten hoe goede training in elkaar zit. Met de incompany training Train de Trainer leren we jouw medewerkers hoe ze effectieve trainingen opbouwen […]

Prijs op aanvraag
Duur: 2 dagdelen
2 zelfstudie uren

Training Arbeidsrecht voor detacheerders en HR (incompany)

Is arbeidsrecht een belangrijk onderdeel van jouw functie? Heb je het idee dat je praktische HR kennis mist? Behoefte aan kennis op het gebied arbeidsrecht met praktische vertalingen naar jouw praktijk? Wil je jouw werknemers en opdrachtgevers goed begeleiden en adviseren? Kies dan voor de incompanytraining Regulier Arbeidsrecht. Je maakt kennis met de belangrijkste wet- […]

Prijs op aanvraag
Duur: 2 dagdelen
5 zelfstudie uren

Training Customer journey en salesfunnel (incompany)

Iedere salesprofessional (salesintercedent) krijgt te maken met de Customer journey en de klantfunnel. Logisch, want als salesprofessional moet je inzicht hebben in de reis van je klant, van oriëntatie tot aankoop. Een (potentiële) klant komt op vele manieren met jouw organisatie of dienst(en) in aanraking voordat deze tot aankoop overgaat. Op welke contactmomenten kun je […]

Prijs op aanvraag
Duur: 1 dag
2 zelfstudie uren

Klantgericht bellen als backoffice (incompany)

Moeten jouw backofficeprofessionals leren om snel en klantgericht contact te hebben met verschillende soorten mensen? In deze training leren ze om op een effectieve manier de informatievraag te verkrijgen en hier op de juiste wijze op in te spelen. Wil je ook jouw klanttevredenheid verhogen? Lees dan snel verder! Het juist informeren van de klant […]

Prijs op aanvraag
Duur: 2 dagdelen
4 zelfstudie uren

Training Mindful werken (incompany)

Mindfulness is in eerste instantie gericht op het creëren van bewustwording. En dat is de eerste noodzakelijke stap tot verandering. Mindfulness helpt je om bewust te worden van kwaliteiten, doelen, waarden, etc. Om het welzijn op het werk te vergroten is het van belang dat er bewustzijn ontstaat van functionele en disfunctionele cognities en gedragingen. […]

Prijs op aanvraag
Duur: 1 dagdelen
8 zelfstudie uren

Vergroot je marge! (incompany)

Als je werkzaam bent in de uitzendbranche, weet je dat je steeds meer inspanningen moet leveren om de juiste kandidaten te vinden, binden en boeien. Er worden steeds meer middelen ingezet om de perfecte kandidaat te vinden en te binden aan jouw organisatie. Het kan lastig zijn om dit te vertalen naar jouw tarief. In […]

Prijs op aanvraag
Duur: 1 dagdelen
2 zelfstudie uren

Vinden en binden van ZZP’ers (incompany)

Het is steeds moeilijker om het juiste personeel aan te trekken. Zoek jij al op de juiste plaats? Wist je dat er meer dan een miljoen ZZP’ers zijn die graag voor jou aan het werk willen gaan? In de training vinden en binden van ZZP’ers leer je hoe je ze kunt vinden én binden aan […]

Prijs op aanvraag

Zakelijk schrijven (incompany)

Een goede zakelijke e-mail, die ook nog bondig, prettig leesbaar en klantgericht is, levert je veel op. Je krijgt minder vragen over onduidelijkheden of juist meer respons op een gevraagde actie. Efficiënt en kostenbesparend dus. En met tevreden klanten als resultaat. In de training Zakelijk schrijven leer je hoe je duidelijke en klantvriendelijke tekst kunt […]

Prijs op aanvraag
Duur: 2 dagdelen
2 zelfstudie uren
>