Zo bouw je aan jouw personal brand!

3 april 2019 1 min
Categorie: Opleiding & Ontwikkeling

Er zijn ontzettend veel manieren om jezelf online te profileren. Alles wat je op het wereld wijde web zet, draagt bij aan jouw personal brand. Daarom is het belangrijk dat je werkt met de juiste programma’s en profilering. Weten wat je online moet zetten en hoe je dit moet doen, helpt om meer rendement uit jouw personal brand te halen. En dat is belangrijk, want een eerste (online) indruk ontstaat al in 7 seconden!

Begin bij jezelf
Je kunt geen rendement uit LinkedIn en andere online profilering halen, als je niet eerst jouw eigen profiel op orde hebt. Je kunt een kandidaat pas met succes benaderen als je een goede online indruk weet te maken. Is jouw LinkedIn-profiel al een sterke representatie van jouw persoonlijkheid? Weet jij welke content je beter wel maar ook juist beter niet kunt delen?

Sharing could be scaring
Het kan spannend zijn om iets te delen, vooral als je niet weet of het goed uit gaat pakken. Je wilt jouw toekomstige kandidaten immers niet afschrikken. Besluit daarom eerst wat je uit wilt stralen met jouw personal brand, voordat je zomaar iets online zet. Met een goed LinkedIn-profiel wordt het actief benaderen van klanten en kandidaten makkelijker.

>