De waarde van een goed gesprek bij ziekteverzuim

De kosten van verzuim zijn hoog voor werkgevers. Een medewerker die ziek is draait geen omzet, is niet productief. Wellicht moet de medewerker vervangen worden door bijvoorbeeld een uitzendkracht. En dan zijn er nog de kosten voor bijvoorbeeld de arbodienst. Als werkgever wil je ziekteverzuim voorkomen, en als het dan toch optreedt, zoveel mogelijk beperken.
Een belangrijk middel om de verzuimduur te voorkomen en beperken zijn gespreksvaardigheden. Een goed gesprek doet wonderen. En overigens is een luisterend oor ook onderdeel van een goed gesprek. Download de whitepaper voor meer informatie omtrent een goed gesprek bij ziekteverzuim.

Bekijk de whitepaper
>

Om te vieren dat wij dit jaar weer meer dan tienduizend uitzendprofessionals en recruiters hebben geholpen in iedere fase van hun loopbaan, ontvang je van 1 t/m 31 december 5% korting op alle trainingen en opleidingen. Vul kortingscode “december5” in op de laatste stap van het inschrijfformulier. 

Bekijk de actievoorwaarden: