Klantgericht bellen als backoffice (incompany)

Moeten jouw backofficeprofessionals leren om snel en klantgericht contact te hebben met verschillende soorten mensen? In deze training leren ze om op een effectieve manier de informatievraag te verkrijgen en hier op de juiste wijze op in te spelen. Wil…

Duur: 2 dagdelen
4 zelfstudie uren
Prijs op aanvraag

Moeten jouw backofficeprofessionals leren om snel en klantgericht contact te hebben met verschillende soorten mensen? In deze training leren ze om op een effectieve manier de informatievraag te verkrijgen en hier op de juiste wijze op in te spelen. Wil je ook jouw klanttevredenheid verhogen? Lees dan snel verder!

Het juist informeren van de klant verhoogt de klanttevredenheid

Deze praktische telefoontraining is speciaal ontwikkeld voor backoffice professionals die regelmatig telefonisch contact hebben met klanten. In de training leer je om informatie op de juiste wijze over te brengen aan de telefoon. Deze korte en krachtige training gaat in op verschillende soorten van inbound telefoongesprekken. We geven in slechts 1 dag een goede basis mee in klantgericht telefoneren. De training vertaalt zich terug in een hogere klanttevredenheid na afloop van gesprekken.

Voor wie is de training ‘Klantgericht bellen als backoffice’ geschikt?

Deze training is op maat gemaakt voor professionals die werkzaam zijn bij een backoffice en voor iedereen die regelmatig met klanten belt. Het (aanvangs)niveau van deze training is mbo+.

Duur

Deze training duurt 1 dag (2 dagdelen).

Studiebelasting

Naast het volgen van de training is er een studiebelasting van 4 uur.

Na afloop van de training ontvang je een bewijs van deelname. 

>