In een schaarse markt zul je als recruiter steeds vaker de commerciële pet op moeten zetten. Snel, slim en onderscheidend te werk gaan, is van belang. Die goede sollicitant wordt immers door velen benaderd en heeft ook vaak keuze uit…
In een schaarse markt zul je als recruiter steeds vaker de commerciële pet op moeten zetten. Snel, slim en onderscheidend te werk gaan, is van belang. Die goede sollicitant wordt immers door velen benaderd en heeft ook vaak keuze uit meerdere banen en werkgevers. Maar hoe pak je dat aan? Hoe kun je als recruiter binnen jouw rol plaats maken voor het meer commercieel denken?
In de training ‘De commerciële recruiter’ gaan we in op deze vragen, en behandelen we hoe je als recruiter een nog meer proactieve en slimme invulling aan je rol kan geven.
Na afloop van de training ‘De commerciële recruiter’:
De training is voor recruiters die behoefte voelen om het eigen proces eens kritisch onder de loep te nemen om zo meer rendement uit de eigen inspanningen te halen.
Tijdens de training kijken we op een interactieve wijze eens anders naar ons eigen proces. We denken out of the box en dagen onszelf uit. We brainstormen en bepalen hoe we de meest essentiële momenten in ons proces slimmer kunnen aanpakken. We denken in kansen en mogelijkheden en laten ons verrassen.
De training duurt 3 uur
De volgende onderwerpen komen in deze training aan bod: