fbpx

Gesprekstechnieken

Ben jij een arbeidsmarktprofessional? En is spreken met klanten, kandidaten of medewerkers een belangrijk onderdeel van je functie? Wil jij het rendement van intake, sales en coachingsgesprekken verhogen? Volg dan de training Gesprekstechnieken.

Wat je leert in deze training

Deze zeer praktijkgerichte training geeft je als arbeidsmarktprofessional meer grip op je gesprekken. Na het volgen van de training gesprekstechnieken ben je in staat echt te luisteren en doortastende vragen te stellen, feedback te geven door gebruik te maken van het 4G-feedback model, gebruik te maken van verschillende soorten gesprekstechnieken en om te gaan met weerstand.

Hoe pakken we deze training aan?

De training gesprekstechnieken wordt op een blended manier aangeboden. Dat betekent dat de training bestaat uit een mix van leeractiviteiten: Online leren (e-learning), klassikaal leren én leren op de werkplek. De theorie bereid je thuis voor, zodat er tijdens de klassikale bijeenkomst meer tijd is voor verdieping en oefenen. Maar dan ben je er nog niet! Na de klassikale bijeenkomst ga je namelijk met een aantal praktijkopdrachten aan de slag. Hier leer je verder door te ervaren, te interacteren en te reflecteren. Het liefst samen met je leidinggevende of een collega als buddy!

Voor wie is de training geschikt?

De training gesprekstechnieken is geschikt voor iedere arbeidsmarktprofessional die zijn/haar gesprekstechnieken met klanten, kandidaten of medewerkers wil ontwikkelen en/of verbeteren.

Duur

De training gesprekstechnieken duurt 1 dag (2 dagdelen).

Investering

Je betaalt voor de training gesprekstechnieken € 495 (excl. BTW).

Inschrijven voor de training Gesprekstechnieken

Wil jij jezelf inschrijven voor de training gesprekstechnieken? Kies hieronder het gewenste startmoment en vul vervolgens het inschrijfformulier in.

Onderwerpen die aan bod komen bij de training ‘Gesprekstechnieken’

Na afloop van deze training ben je in staat om:

  • Verschillende soorten vraagtechnieken in te zetten;
  • Effectief om te gaan met weerstand, demotie, emoties en conflicten;
  • Goede vervolgafspraken te maken;
  • Een gesprek goed af te sluiten.

Bovendien heb je kennis van:

  • Complimenten;
  • Verschillende rollen in een gesprek en hoe je deze optimaal kunt benutten.
Inschrijven voor de cursus Gesprekstechnieken?

Blijf op de hoogte van de laatste ontwikkelingen!