fbpx

Gesprekstechnieken

Ben jij een arbeidsmarktprofessional? En is spreken met klanten, kandidaten of medewerkers een belangrijk onderdeel van je functie? Wil jij het rendement van intake, sales en coachingsgesprekken verhogen? Volg dan de training Gesprekstechnieken.

Resultaat:

  • Je hebt meer grip op je gesprekken.
  • Je bent in staat echt te luisteren, doortastende vragen te stellen en feedback te geven door gebruik te maken van het 4G-feedback model
  • Je kan gebruik te maken van verschillende soorten gesprekstechnieken
  • Je weet om te gaan met weerstand

Voor wie?

De training Gesprekstechnieken is geschikt voor iedere senior arbeidsmarktprofessional die zijn/haar gesprekstechnieken met klanten, kandidaten of medewerkers wil ontwikkelen en/of verbeteren. Het aanvangsniveau van deze training is hbo.

Aanpak

De training gesprekstechnieken wordt op een blended manier aangeboden. Dat betekent dat de training bestaat uit een mix van leeractiviteiten: Online leren (e-learning), klassikaal leren én leren op de werkplek. De theorie bereid je thuis voor, zodat er tijdens de klassikale bijeenkomst meer tijd is voor verdieping en oefenen. Maar dan ben je er nog niet! Na de klassikale bijeenkomst ga je namelijk met een aantal praktijkopdrachten aan de slag. Hier leer je verder door te ervaren, te interacteren en te reflecteren. Het liefst samen met je leidinggevende of een collega als buddy!

Duur

De training gesprekstechnieken duurt 1 dag (2 dagdelen).

Studiebelasting

Bij training horen voorbereidende theorie en opdrachten. De studiebelasting hiervoor is 8 uur.

Investering

Je betaalt voor de training Gesprekstechnieken € 495 (excl. btw). Het lesmateriaal zit hierbij inbegrepen.

Inschrijven

Wil jij jezelf inschrijven voor de training Gesprekstechnieken? Kies hieronder het gewenste startmoment en vul vervolgens het inschrijfformulier in.

Na afloop van de training ontvang je een bewijs van deelname.

Onderwerpen die aan bod komen bij de training ‘Gesprekstechnieken’

Na afloop van deze training ben je in staat om:

  • Verschillende soorten vraagtechnieken in te zetten;
  • Effectief om te gaan met weerstand, demotie, emoties en conflicten;
  • Goede vervolgafspraken te maken;
  • Een gesprek goed af te sluiten.

Bovendien heb je kennis van:

  • Complimenten;
  • Verschillende rollen in een gesprek en hoe je deze optimaal kunt benutten.
Inschrijven voor de cursus Gesprekstechnieken?

Blijf op de hoogte van de laatste ontwikkelingen!