Gesprekstechnieken

Ben jij een groot gedeelte van jouw werkzaamheden in gesprek met klanten, kandidaten of medewerkers? Wil jij het rendement van intake, sales en coachingsgesprekken verhogen? In de training Gesprekstechnieken leer je hoe je optimaal in gesprek gaat, wat precies jouw rol is en hoe je het gesprek naar een gewenst einde leidt.

Wat je leert in deze training

Deze praktijkgerichte training is bedoeld voor iedereen die écht wil leren luisteren en leren doortastend vragen te stellen. De trainer stimuleert de diepgang tijdens de gespreksvoering. Je leert om de ander écht te horen en te bevragen, met weerstand om te gaan en gebruik te maken van verschillende soorten effectieve vraagtechnieken.

Voor wie is de training ‘Gesprekstechnieken’ geschikt?

De training is voor iedereen die zijn/haar gesprekstechnieken met klanten of uitzendkrachten wilt ontwikkelen en/of verbeteren.

Duur

Deze training duur 1 dag (2 dagdelen).

Kosten

De kosten voor deze training bedragen € 425 (excl. BTW).

Onderwerpen die aan bod komen bij de training ‘Gesprekstechnieken’

Na afloop van deze training ben je in staat om:

  • Verschillende soorten vraagtechnieken in te zetten;
  • Effectief om te gaan met weerstand, demotie, emoties en conflicten;
  • Goede vervolgafspraken te maken;
  • Een gesprek goed af te sluiten.

Bovendien heb je kennis van:

  • Complimenten;
  • Verschillende rollen in een gesprek en hoe je deze optimaal kunt benutten.

Blijf op de hoogte van de laatste ontwikkelingen!