Black Friday: van spam naar sales!

23 november 2018

Hoeveel Black Friday mails heb jij in jouw inbox gehad de afgelopen dagen? Welke van de tientallen mailtjes is daadwerkelijk blijven plakken? Sales wordt steeds belangrijker. We leven in een tijdperk waarbij je bijna niet meer om sales heen kunt! Via verschillende social media kanalen zoals Instagram, Facebook en zelfs LinkedIn word je verleid om een product of dienst aan te schaffen. Hoe zorg je ervoor dat je onderscheidend bent met jouw sales(pitch)?

Spam of sales?
Eerst de vent, dan de tent! Of eerst de vrouw, dan het gebouw, dat kan natuurlijk ook! Als ervaren sales professional ontwikkel je vaste routines. Dit gebeurt veelal onbewust. In een snel veranderende markt kan routine de verbinding met de klant in de weg staan. Hoe maak je écht contact met de klant en zorg je ervoor dat je op een natuurlijke manier ‘klikt’? ARTRA gelooft dat een persoonlijke aanpak het verschil maakt. Black Friday is het immers overal!

Klikken met de klant
Verkopen begint met jezelf verkopen. Dat betekent overigens niet dat je in iedere lift waar je in komt te staan jouw ‘elevator pitch’ opdreunt. Het betekent dat je weet wat jouw persoonlijke kwaliteiten zijn zodat je deze optimaal kunt inzetten in jouw salesverhaal! Het ontdekken van je persoonlijke kwaliteiten begint met zelfinzicht; waar zitten jouw sterke maar ook jouw verbeter punten? Hoe doorbreek je jouw salesroutine en hoe zorg je ervoor dat je klikt met jouw klant?

High Impact Sales training
ARTRA heeft een nieuwe training ontwikkelt die ervoor zorgt dat jij écht impact kunt maken met jouw salesverhaal. Meer weten? Kijk dan naar de opleiding High Impact Sales.

Terug naar overzicht

Blijf op de hoogte van de laatste ontwikkelingen!