Onderdelen consultancytraject:
(max. 2 uur)
Tijdens de intake wordt het volgende in kaart gebracht:
- het probleem / de uitdaging
- doelstelling(en)
- het gewenste resultaat
- doorlooptijd
- praktische vragen, zoals resources (budget, medewerkers, rolverdeling)
Het intakegesprek vormt de basis voor een opdrachtbevestiging. In de opdrachtbevestiging komen bovenstaande punten aan de orde en worden de verschillende onderdelen van het adviestraject beschreven. Deze opdrachtbevestiging wordt door de opdrachtgever ondertekend.
(op basis van nacalculatie)
Soms zal het voorkomen dat uit het intakegesprek blijkt dat eerst nader onderzoek moet worden verricht naar de aard van het probleem of om de huidige stand van zaken vast te stellen of te meten.
(max 20 uur)
Naar aanleiding van het intakegesprek en het eventuele vooronderzoek wordt een adviesnotitie (maximaal 10 pagina’s) opgesteld. Deze notitie bestaat uit de volgende onderdelen:
- Managementsamenvatting
- Inhoudsopgave
- Inleiding (aanleiding adviesaanvraag/probleemstelling)
- Het (voor)onderzoek
- Het advies (inclusief organisatorische consequenties, benodigde middelen, tijdsinvestering)
(op basis van nacalculatie)
(op basis van nacalculatie; niet op basis van detachering)
(max 2 uur)
Na oplevering van het advies volgt een evaluatieafspraak. In dit gesprek kunnen eventuele resterende vragen naar aanleiding van het adviesrapport beantwoord worden. Als de verwachting is dat nog meer vragen zullen volgen, worden daar afspraken over gemaakt (kosten, frequentie).
Tarief
€200 per uur, exclusief btw en (eventuele) reiskosten.