Wil je weten hoe jouw recruiters of consultants overkomen aan de telefoon? Denk hierbij aan het omgaan met kansen, weerstanden en bezwaren. Het telefonisch assessment geeft een snel en accuraat beeld omtrent ontwikkelingsmogelijkheden, geeft aanbevelingen en is een mooie opmaat richting trainingen.
Kandidaten benaderen en verleiden tot het maken van een afspraak of ze laten kiezen voor jouw aanbod is in deze schaarse markt bijzonder lastig.
De markt is krap, kandidaten worden veel benaderd en hebben het voor het kiezen. Kandidaten kunnen worden benaderd via online kanalen, via telefoon of via netwerken. Bellen en mondeling communiceren is nog steeds een groot onderdeel van ons werk. Sterker nog, het is het onderscheidende middel en kan het verschil gaan maken tussen wel of geen afspraak en bemiddeling. Daarom is van belang dat iedereen zijn/haar telefoonskills up to date heeft en houdt. Het telefonisch assessment kan zowel ingezet worden in een werving en selectietraject of ter voorbereiding op een training.
Hoe pakken we het aan?
Het assessment wordt afgenomen door een van onze trainers of coaches. Voorafgaand aan het assessment ontvangt de medewerker een passende case die in samenspraak met de opdrachtgever is opgesteld. Hierbij kan gedacht worden aan het maken van een afspraak met een kandidaat, de kandidaat verleiden om te kiezen voor jouw aanbod, het aanbieden van een kandidaat bij een opdrachtgever of telefonisch bezwaren weerleggen.
Resultaat
Na het assessment:
- Heb je inzicht in de telefoonskills van de medewerker
- Krijg je een overzicht van verbeterpunten
De leidinggevende ontvangt een uitgebreid rapport met de bevindingen en resultaten. Bovendien wordt aangegeven waar verbetering gewenst is en hoe dit bereikt kan worden.
Duur
Dit assessment duurt 30 minuten.
Investering
De kosten voor het telefonisch assessment bedragen € 165 (excl. btw).
Aanmelden
Aanmelden voor het assessment? Bel 026 – 333 75 72 of mail ons via artra@artra.nl