Telefonisch assessment

Vind jij het ook zo prettig om goed geholpen te worden aan de telefoon? Is het belangrijk voor je dat jouw organisatie een goede telefonische reputatie heeft? Wil je weten hoe jouw medewerkers overkomen aan de telefoon; omgaan met kansen, weerstanden, bezwaren en onderhandelingen? Maak dan gebruik van het Telefonisch assessment.

We communiceren steeds meer! We sturen berichtjes via Whatsapp, messenger, DM, mail, instagram, snapchat en een enkeling zelfs nog via sms. Bellen doen we echter steeds minder. Steeds meer mensen hebben zelfs last hebben van heuse bel-angst! Het lijkt in de eerste instantie geen probleem te zijn. Toch is telefoneren nog steeds een groot onderdeel van veel verschillende bedrijfstakken. Daarom is het belangrijk dat je jouw telefoon skills up to date houdt!

Voor wie?

Het assessment is bijzonder geschikt voor intercedenten, accountmanagers, consultants en front- en backoffice-medewerkers werkzaam bij uitzenders, detacheerders en payrollers.

Wie neemt het assessment af?

Het assessment wordt afgenomen door 1 van de trainers of coaches. ARTRA en haar trainers en coaches  zijn gespecialiseerd in de flexbranche en geaccrediteerd voor Insights Discovery ®, DISC®, MBTI® en de Zeven Ondeugden®. De trainers en coaches zijn aangesloten bij het NOBCO en NOBTRA.

Duur

Dit assessment duurt 30 minuten.

Prijs

De kosten voor het telefonisch assessment bedragen € 75 (excl. BTW).

Aanmelden voor een Telefonisch assessment doe je via artra@artra.nl of bel ons op 026 3337572.

Voorbereiding, meten en rapportage

De deelnemers ontvangen ter voorbereiding op de toets een opdracht. We bieden hen een specifieke opdracht aan en een situatieschets van een organisatie. We vragen de deelnemer op een vastgesteld tijdstip te bellen met de opdrachtgever. We meten onder andere de volgende zaken:

  • Accuraat stemgebruik;
  • Presentatie van de organisatie en jezelf;
  • Overtuigingstechnieken;
  • Weerleggen van bezwaren;
  • Creativiteit;
  • Closing: sluiten van de deal.

Iedere deelnemer ontvangt een gedetailleerd rapport waarin de verschillende onderdelen worden gewaardeerd. Wij bespreken de resultaten met de directie en bepalen de vervolgstappen.

Blijf op de hoogte van de laatste ontwikkelingen!