Telefonisch assessment | omgaan met kansen, weerstanden en bezwaren

Wil je inzicht in je telefoonskills en een overzicht van verbeterpunten? Doe dan dit telefonisch assessment en kom erachter wat je nog moet ontwikkelen!

Duur: 30 minuten
Investering ex. BTW
€175,00

Wil je weten hoe jouw recruiters of consultants overkomen aan de telefoon? Ons telefonisch assessment geeft een snel en accuraat beeld omtrent ontwikkelingsmogelijkheden en is een mooie opmaat richting trainingen.

De markt is krap, kandidaten worden veel benaderd en hebben het voor het kiezen. Bellen en mondeling communiceren is nog steeds een groot onderdeel van ons werk. Sterker nog, het is het onderscheidende middel en kan het verschil gaan maken tussen wel of geen afspraak en bemiddeling. Daarnaast willen we ook regelmatig in contact komen met interessante potentiële opdrachtgevers. En ook met hen willen we graag aan tafel om onze mogelijkheden uit te leggen. Daarom is van belang dat iedereen zijn/haar telefoon skills up-to-date heeft en houdt. Het telefonisch assessment kan zowel ingezet worden tijdens een werving en selectietraject of ter voorbereiding op een training.

Hoe pakken we het aan?

Het assessment wordt afgenomen door een van onze trainers. Voorafgaand aan het assessment ontvangt de medewerker een passende case. We hebben daarbij de volgende mogelijkheden:

  • Het bellen van een kandidaat om deze te verleiden bij jou op intake te komen.
  • Het telefonisch aanbieden van een kandidaat bij een opdrachtgever.  
  • Het benaderen van een prospect om een bezoekafspraak te maken.        

Voorafgaand aan het assessment ontvangt de medewerker de passende case. Tijdens het gesprek letten we op onderwerpen als: contact maken met impact, onderscheidend pitchen van de eigen organisatie, verleiden tot een afspraak, omgaan met weerstanden, herkennen van koopsignalen, closen en het maken van vervolgafspraken. Ook letten we op stemgebruik en woordgebruik.

Na afloop ontvangt de deelnemer een persoonlijk rapport met daarin de bevindingen, waargenomen talenten en aandachtspunten.

Resultaat

Na het assessment:

  • Heb je inzicht in de telefoonskills van de medewerker
  • Krijg je een overzicht van verbeterpunten

De leidinggevende ontvangt een uitgebreid rapport met de bevindingen en resultaten. Bovendien wordt aangegeven waar verbetering gewenst is en hoe dit bereikt kan worden.

Duur

Dit assessment duurt 30 minuten.

Investering

De kosten voor het telefonisch assessment bedragen € 175 (excl. btw).

Aanmelden

Aanmelden voor het assessment? Bel 026 – 333 75 72 of mail ons via artra@artra.nl

Neem contact op

Op dit moment is het niet mogelijk om je voor deze training in te schrijven.
Wil je op de hoogte blijven van de beschikbaarheid en mogelijkheden?
Laat hier je gegevens achter, of neem contact op via: 026 333 75 72.

>