Vind jij het ook zo prettig om goed geholpen te worden aan de telefoon? Is het belangrijk voor je dat jouw organisatie een goede telefonische reputatie heeft? Wil je weten hoe jouw medewerkers overkomen aan de telefoon; omgaan met kansen, weerstanden, bezwaren en onderhandelingen? Neem dan een Telefonisch assessment af.
We communiceren steeds meer. We sturen berichtjes via Whatsapp, messenger, DM, mail, instagram, snapchat en sms. Bellen doen we echter steeds minder. Steeds meer mensen hebben zelfs last van heuse bel-angst. Het lijkt in eerste instantie geen probleem te zijn. Toch is telefoneren nog steeds een groot onderdeel van veel verschillende bedrijfstakken. Daarom is het belangrijk dat je jouw telefoonskills up to date houdt.
Voor wie?
Het assessment is bijzonder geschikt voor uitzendprofessionals, accountmanagers, consultants en front- en backoffice-medewerkers werkzaam bij uitzenders, detacheerders en payrollers.
Wie neemt het assessment af?
Het assessment wordt afgenomen door 1 van de trainers of coaches van artra. De trainers en coaches zijn gespecialiseerd in de flexbranche en geaccrediteerd voor Insights Discovery ®, DISC®, MBTI® en de Zeven Ondeugden®. De trainers en coaches zijn aangesloten bij het NOBCO en NOBTRA.
Duur
Dit assessment duurt 30 minuten.
Prijs
De kosten voor het telefonisch assessment bedragen € 75 (excl. btw).
Aanmelden voor een Telefonisch assessment doe je via artra@artra.nl. Bellen kan natuurlijk ook: 026 3337572.