E-learning Effectief verkoopgesprekken voeren

Wil jij jouw rendement verhogen? Zet persoonlijke verkoop in! Hiermee bouw je een persoonlijke relatie op met je (potentiële) klant, met als doel toegevoegde waarde voor beide partijen te realiseren. Met persoonlijke verkoopgesprekken is interactie mogelijk en ben je in staat om mensen jouw product of dienst te verkopen die je anders nauwelijks kan bereiken. Volg de e-learning Effectief verkoopgesprekken voeren en geef een boost aan jouw salestechnieken!

Waarom persoonlijke verkoopgesprekken?

De grote meerwaarde van persoonlijke verkoopgesprekken is dat je een stabiele, langdurige en wederzijds gewaardeerde relatie opbouwt. Je kan je aanpak volledig personaliseren naar de specifieke wensen en behoeftes van de klant. Daarnaast lenen sommige producten of diensten zich simpelweg niet voor de ‘standaard’ verkoop, omdat ze zo complex, exclusief of duur zijn. Advies is in dit geval een noodzaak om het te verkopen.

Resultaat

  • Je weet welke acties je moet ondernemen bij de verschillende fases van een verkoopgesprek.
  • Je leert welke koopmotieven mensen kunnen hebben.
  • Je bent in staat om de toegevoegde waarde van jouw product of dienst te beargumenteren en bezwaren te weerleggen.
  • Je kan koopsignalen herkennen.

Voor wie?

De module Effectief verkoopgesprekken voeren is geschikt voor iedereen die zich bezighoudt met sales en zijn of haar verkooptechnieken wil verbeteren. Het aanvangsniveau is mbo+.

Duur

Het doorlopen van deze e-learning kost gemiddeld ongeveer 30 minuten. De e-learning is 24/7 beschikbaar, zolang de inlogcode geldig is. Zo kun je leren waar en wanneer jij dat wil!

Prijs

Deze e-learning kost € 40 (excl. btw). Je krijgt 1 maand toegang tot de e-learning.

Na het doorlopen van de e-learning krijg je een bewijs van deelname.

De volgende onderwerpen komen aan bod in deze module

  • Fasen van het verkoopgesprek
  • Fase 1: de pre-sales
    • Het formuleren van doelen
  • Fase 2: de entree
  • Fase 3: de behoefte-analyse
    • Echt luisteren
    • Koopmotieven
  • Fase 4: de argumentatie
    • Het model van invloed
    • Bezwaren weerleggen
    • Koopsignalen
  • Fase 5: de afsluiting
  • Fase 6: de aftersales
Inschrijven voor de E-learning Effectief verkoopgesprekken voeren? Direct inschrijven