Simone Dekker van Tempo-Team verkozen tot uitzendprofessional van het Jaar 2018!

30 november 2018 3 min
Categorieën: Klanten, Uitzendbranche

De uitzendprofessional van het jaar 2018 is gekozen. Donderdag 29 november 2018, vond de finale plaats tussen de 10 overgebleven finalisten. Aan deze spannende finale gingen twee pittige voorrondes vooraf: de kennisbattle en de AVG e-learning (inclusief afsluitende toets). De 10 finalisten hebben tijdens de finale, die bestond uit een pitch, speeddates, escape room en hackathon, hun beste beentje voorgezet. Unaniem is door de vakjury de beste uitzendprofessional van Nederland gekozen!

En de winnaar is……
Er kan er maar één de winnaar zijn en dat is Simone Dekker van Tempo-Team. Simone is iemand die vol passie en lof over haar vak praat. Ze heeft een topprestatie geleverd tijdens alle rondes. Naast een mooie score in de beide voorrondes heeft ze het ontzettend goed gedaan tijdens de finale. En dit heeft geresulteerd in de felbegeerde titel uitzendprofessional van het Jaar 2018.

Van harte gefeliciteerd! Simone gaat niet alleen met de titel naar huis, maar ook met een reischeque t.w.v. € 1000 en een waardebon van Ctaste voor een chocoladefondue voor twee personen.

 

10 toptalenten!
Tijdens de finalemiddag maakten de finalisten eerst informeel kennis met elkaar en met de leden van de vakjury. Aansluitend kregen ze de eerste vuurdoop: de pitch. Na de pitch werden de finalisten in twee groepen verdeeld. De ene groep ging aan de slag in de escape room. De andere groep liet zijn commerciële skills zien in de speeddates. De speeddates hadden betrekking op actuele onderwerpen zoals goed werkgeverschap, commercie en innovatie. Dit zijn onderwerpen waar uitzendprofessionals dagelijks mee te maken hebben. De escape room werd dit jaar gekoppeld aan de innovatie-award die Indeed beschikbaar stelt. Welke uitzendprofessional is het meest creatief en innovatief in de escape room? Daarnaast keek de jury naar competenties als samenwerken en overtuigingskracht. Om de dag helemaal compleet te maken werd de verkiezing afgesloten met een mini hackathon. Na een korte introductie gingen de finalisten zelf aan de slag met 10 vragen waarin ze hun search skills konden inzetten.

Zoals ieder jaar bestond dit jaar de vakjury uit directieleden van de ABU, de NBBU en de SEU. Daarnaast was er een mooie aanvulling met juryleden uit de flexbranche en zakelijke dienstverlening. Erg leuk om zo’n diverse groep met juryleden te hebben.

We zijn trots met onze sponsoren dit jaar: de ABU, de NBBU, Indeed, Direct Payrolling, STOOF, VRF advocaten, Ctalents, Academy for Recruitment en Keesz hebben uitzendprofessional van het Jaar dit jaar weer een warm hart toegedragen.

Feest!
Aan het einde van de finaledag zijn alle supporters van de finalisten naar Maarssen gekomen om hun favoriet aan te moedigen. Directeur Ellen van Hierden blikt terug: ‘geweldig om te zien hoeveel mensen de finalisten en de branche een warm hart toedragen! Het is ook in 2018 weer een fantastisch feest geworden waar wij met trots en veel plezier op terugkijken.’ Iedereen die op het podium staat is een winnaar.

De finalisten

Vanzelfsprekend hebben we een winnaar en dat is Simone Dekker van Tempo-Team. Daarnaast verdienen alle 9 de finalisten een vermelding. Jory Habers van Actief Werkt! is als tweede geëindigd. Nummer drie is Rachelle Overvoorde van Luba Uitzendbureau. Iedereen die in de finale stond kan trots zijn op zichzelf.

Kennis beloond met Stoof-prijs
Ook dit jaar heeft STOOF weer een opleidingscheque ter beschikking gesteld voor de finalist met de beste vakkennis. Winnaar is Martine Stam van Start People. Zij had het hoogste cijfer, een 9,6, voor de kennisquiz en nam de opleidingscheque t.w.v. 500 euro van Stichting Opleiden & Ontwikkeling Flexbranche in ontvangst. De cheque werd uitgereikt door Barbara Kramer van de Stichting Examens Uitzendbranche (SEU).

Innovatie wordt beloond met een Innovatie Award
Dit jaar werd er een nieuwe award geïntroduceerd, namelijk de Innovatie Award! Deze award is mogelijk gemaakt door Indeed. De innovatie award is gekoppeld aan het onderdeel “escape room”. Rachelle Overvoorde van Luba is het meest innovatief te werk gegaan tijdens deze ronde en nam de award in ontvangst. Ook kreeg ze een iPad.

Over de organisatie en de verkiezing
Ieder jaar organiseert artra, opleidingsinstituut voor de flexbranche, de verkiezing uitzendprofessional van het Jaar. Het doel van de verkiezing is om de uitzendprofessional en de flexbranche in het zonnetje zetten. Naast de fun en de eer, gaat het ook om toetsing van kennis en vaardigheden.

Stap-budget-banner

Schrijf je nu in voor een training met maximaal €1.000 subsidie
en vraag vanaf 1 juli jouw STAP-budget aan