Training Word een topteam!

Ben jij verantwoordelijk voor het contractmanagement van jouw organisatie? Houd jij de organisatie draaiende terwijl de ondernemer het contact met de klanten onderhoudt? Wil je leren nog beter te communiceren om ervoor te zorgen voor een soepele samenwerking met de klant en de ondernemer? In de training ‘Word een topteam’ leer je om actief te adviseren aan jouw ondernemer en krijg je de tools om van jouw team een topteam te maken!

Optimaliseer je dienstverlening, verbeter je samenwerking

De meeste uitzendorganisaties behoren tot het MKB. Veelal is de ondernemer degene die de contacten met de klant onderhoudt en de contracten sluit. Echter, hij of zij is niet degene die het uitzendbureau draaiend houdt. Daarvoor heeft de ondernemer vaak jou als senior medewerker in dienst. Jij bent goed op de hoogte van de wet- en regelgeving en beheert de contracten. Dit kan een spanningsveld creëren tussen de klant, de ondernemer en de senior medewerker. De ondernemer wil verder en vooral doorgaan, terwijl jij soms terecht op de rem gaat staan. Het ‘op de rem gaan staan’ gebeurt vaak te laat en leidt tot irritaties.

Tijdens deze training willen we jou als tweede man/vrouw empoweren! Je leert om op tijd de dialoog aan te gaan en eerder de signalen te communiceren. Hierdoor verbetert de samenwerking tussen jou en de ondernemer en worden obstructies eerder gesignaleerd. Je leert hoe je kunt samenwerken zonder te overheersen. De tools die je krijgt leiden tot een prettige samenwerking en een optimale dienstverlening! 

Voor wie is de training ‘Word een topteam’ geschikt?

Deze training is geschikt voor iedereen die werkzaam is in het MKB en wel wat empowerment kan gebruiken om nog effectiever samen te werken in zijn/haar organisatie.

Ben je NBBU-lid?

Schrijf je in voor deze training via de NBBU en ontvang korting!

Prijs

De kosten voor deze training bedragen € 510 (excl. BTW).

Onderwerpen die aan bod komen bij de training ‘Word een topteam’

Na afloop van deze training ben je in staat om:

  • Effectieve keuzes te maken;
  • Actief te adviseren;
  • Slecht nieuws gesprekken te voeren;
  • Een gesprek te leiden;
  • Samenwerking te optimaliseren.

Bovendien heb je kennis van:

  • Het aangaan van dialoog op basis van feiten;
  • Verschillende typen managers en hun drijfveren;
  • Doelen, drijfveren en ambities van een ondernemer;
  • Tweegesprekken met een acteur.

Blijf op de hoogte van de laatste ontwikkelingen!