Personal Branding met LinkedIn & actief benaderen van kandidaten

Heb jij een LinkedIn pagina? Doe je er ook wat mee? Zou je graag goed vindbaar willen zijn en optimaal gebruik willen maken van jouw persoonlijke brand? Na deze training ga je naar huis met een (online) personal brand waarmee de (online) deuren voor je open zullen gaan! 

Maak kennis met de (on)mogelijkheden van online branding

Heb je enig idee hoe snel je een eerste indruk maakt? Doe eens een gokje? Een eerste online indruk ontstaat al na 7 seconden! Je hebt dus maar een hele korte tijd om een goede indruk te maken. Daarna is de aandacht van de lezer verdwenen. Het is daarom belangrijk dat jouw LinkedIn profiel er professioneel uit ziet en een sterke representatie is van jouw persoonlijkheid. Tijdens de training Personal Branding nemen wij je mee in de mogelijkheden en onmogelijkheden van LinkedIn. Je leert welke content je beter wel en niet kunt delen. We werken aan jouw persoonlijke profiel.  Je leert om alle voor jou relevante opties van LinkedIn te gebruiken.  We onderzoeken wat je wilt uitstralen met jouw personal brand en hoe je dit het beste kunt doen. Na deze training heb jij een ijzersterk personal brand én ben je goed vindbaar voor jouw netwerk en potentiële nieuwe klanten. Met een goed LinkedIn profiel wordt het actief benaderen van klanten een makkie!

Voor wie is de training geschikt?

Deze training is geschikt voor iedereen die aan een (online) personal brand wil werken met LinkedIn. In de training gaan we direct met jouw brand aan de slag. Vergeet dus niet om een laptop mee te nemen! Ook als je nog geen LinkedIn pagina hebt ben je welkom op de training. 

Ben je NBBU-lid?

Schrijf je in voor deze training via de NBBU en ontvang korting!

Kosten

De kosten voor deze trainingsdag bedragen € 425 (excl. BTW).

Onderwerpen die aan bod komen bij de training

Na afloop van deze training ben je in staat om:

  • Jezelf online te branden;
  • Gebruik te maken van relevante LinkedIn-instellingen zoals profiel, account, groepen en e-mail voorkeuren;
  • Online goed vindbaar te zijn;
  • Gebruik te maken van contacten, aanbevelingen, vacatures, bedrijven en groepen;
  • Kandidaten actief te benaderen;
  • Een wervend telefoongesprek te voeren.

Bovendien heb je kennis van:

  • Alle mogelijkheden van LinkedIn;
  • Hoe je jouw online netwerk kunt vergroten.

Blijf op de hoogte van de laatste ontwikkelingen!