Discriminatie is ongewenst en verboden. Helaas komen we echter nog te vaak in situaties waarbij de klant een (telefonische) aanvraag doet die bepaalde groepen uitsluit. Dit kan directe discriminatie zijn, maar ook indirect. Het is de taak van de uitzendprofessional om hier op juiste wijze op te reageren. In deze training krijgen uitzendprofessionals tools aangeboden om adequaat om te gaan met discriminatie in gesprekken en aan de telefoon.
Deze training is geschikt voor iedere uitzendprofessional die wel eens te maken heeft gehad met discriminerende verzoeken van klanten.
Deze training heeft een voornamelijk praktische insteek. Naast algemene kennis over discriminatie, krijg je tools toegereikt die je kan gebruiken om met discriminerende verzoeken om te gaan. Je leert hoe je sterk staat en hoe je de aanvraag dusdanig om kan buigen dat je de klant niet verliest. Dit doen we door te oefenen met eigen cases. Door te oefenen, is het gemakkelijker om het in je dagelijkse werkzaamheden te gebruiken. Daarnaast krijg je feedback van je medecursisten op je optreden.
Dit is een incompany training. Dit wil zeggen dat we de training op een gewenste locatie komen geven. Tevens kunnen we maatwerk leveren om aan jouw specifieke opleidingsvraag te kunnen voldoen.
Vul onderstaand formulier in of neem contact op via email: artra@artra.nl of telefoon: 026 3337572.
In de training komen de volgende onderwerpen aan bod: