fbpx

Training Klantgericht bellen als backoffice (incompany)

Ben jij werkzaam bij een backoffice? Wil je leren om snel en klantgericht contact te hebben met verschillende soorten mensen? In deze training leer je om op een effectieve manier de informatievraag te verkrijgen en hier op de juiste wijze op in te spelen. Wil je ook jouw klanttevredenheid verhogen? Lees dan snel verder!

Het juist informeren van de klant verhoogt de klanttevredenheid

Deze praktische telefoontraining is speciaal ontwikkeld voor backoffice professionals die regelmatig telefonisch contact hebben met klanten. In de training leer je om informatie op de juiste wijze over te brengen aan de telefoon. Deze korte en krachtige training gaat in op verschillende soorten van inbound telefoongesprekken. We geven in slechts 1 dag een goede basis mee in klantgericht telefoneren. De training vertaalt zich terug in een hogere klanttevredenheid na afloop van gesprekken.

Voor wie is de training ‘Klantgericht bellen als backoffice’ geschikt?

Deze training is op maat gemaakt voor professionals die werkzaam zijn bij een backoffice en voor iedereen die regelmatig met klanten belt. Het (aanvangs)niveau van deze training is mbo+.

Kosten

Wij maken graag een offerte op maat, toegesneden op de situatie binnen jouw organisatie.

Mail artra@artra.nl of bel ons 026 333 75 72

Duur

Deze training duurt 1 dag (2 dagdelen).

Studiebelasting

Naast het volgen van de training is er een studiebelasting van 4 uur.

Na afloop van de training ontvang je een bewijs van deelname.

Onderwerpen die aan bod komen bij de training Klantgericht bellen als backoffice

Na afloop van deze training ben je in staat om:

  • Klantgericht te telefoneren;
  • Een solide basis te leggen voor het eerste contact met jouw klant;
  • De vraag achter de vraag te achterhalen;
  • Op een prettige wijze een samenvatting te geven van de wensen van jouw klant.

Bovendien heb je kennis van:

  • Opbouw in het geven van informatie;
  • Taalgebruik en woordkeus;
  • Gesprek afsluiting;
  • Gebruik van opnameapparatuur;
  • Jouw eigen verbeterpunten aan de telefoon.
Wil jij op de hoogte blijven?

Schrijf je nu in voor onze nieuwsbrief en ontvang wekelijks updates en artikelen over de arbeidsmarkt.