Persoonlijke verkoop – NIEUW!

Is sales een onderdeel van jouw dagelijkse werkzaamheden? Wil jij leren hoe je in het verkoopproces een optimaal resultaat kunt behalen? De training persoonlijke verkoop geeft inzichten in jouw manier van verkopen, waardoor jij beter in staat bent om de juiste tactiek toe te passen.

Vind de juiste balans in jouw verkoopgesprekken

Het kan soms lastig zijn om de juiste balans te vinden tussen een tevreden opdrachtgever, een gemotiveerde kandidaat en een goede match. In deze training leer je om de doelstellingen van jezelf, de opdrachtgever en die van de kandidaat te mengen, zodat je uiteindelijk in een win-win situatie eindigt.

Voor wie is de training ‘persoonlijke verkoop’ geschikt?

Deze training is vooral geschikt voor consultants, medewerkers of managers met een behoorlijke ervaring als verkoper en met een andere verkooptraining als basis, die boven zichzelf willen uitstijgen.

Naslagwerk

Het trainingsmateriaal bestaat uit een trainingsmap met syllabi van de te behandelen stof.

Duur

De training duurt 2 dagen (4 dagdelen).

Kosten

De kosten voor deze training bedragen € 825 (excl. BTW).

Onderwerpen die aan bod komen bij de training ‘persoonlijke verkoop’

Na afloop van deze training ben je in staat om:

  • Effectief contact te maken in de start van je salesgesprek;
  • Diverse verkoopmodellen toe te passen;
  • om te gaan met tegenwerpingen en bezwaren;
  • Goede vervolgafspraken te maken.

Bovendien heb je kennis van:

  • Elevator pitchen;
  • Jouw persoonlijke kwaliteiten in het verkoopproces;
  • telefonische acquisitie;
  • Gespreksstructuur;
  • Mens versus resultaatgerichtheid.

De training bestaat uit de volgende onderdelen:

Effectief binnenkomen

  • De voorbereiding van je verkoopgesprek inclusief elevator pitch (wie ben je en waar sta jij voor?);
  • Waar liggen jouw persoonlijke kwaliteiten in het verkoopproces?;
  • Telefonische acquisitie: de do’s en don’ts;
  • Het belang van de eerste indruk: hoe kom je over?

Effectief samenzijn

  • Diverse verkoopmodellen;
  • Gespreksstructuur;
  • Korte termijn- versus lange termijnverkopen;
  • Mens versus resultaatgerichtheid;
  • Het omgaan met tegenwerpingen en bezwaren.

Effectief afronden

  • De afronding van je verkoopgesprek;
  • Het vervolg: managen van de lopende opdracht.
Inschrijven voor de cursus Persoonlijke verkoop – NIEUW!?

Blijf op de hoogte van de laatste ontwikkelingen!