Type nieuws

Persbericht: ARTRA lanceert de FlexKennisAwards!

30 maart 2017

ARTRA daagt alle medewerkers van uitzend-, detacherings- en payrollorganisaties uit om mee te doen aan de FlexKennisAwards. Een geweldige online verkiezing waar alle medewerkers binnen de flexbranche, intercedenten, consultants, vestigingsmanagers, planners en recruiters kosteloos aan mee kunnen doen!

Logo ARTRA FlexkennisawardsWat zijn de FlexKennisAwards?
De FlexKennisAward is een onderscheiding voor diegene die de meeste kennis heeft over de flexbranche! Er zijn twee awards te winnen: de ABU-FlexKennisAward en de NBBU-FlexKennisAward.
Op dinsdag 16 mei kunnen alle medewerkers van ABU- en NBBU-bureaus meedoen en krijgen zij de waardering die zij verdienen en krijgen wij meer zicht op de aanwezige kennis in de flexbranche.

Laagdrempelig en volledig online
De FlexKennisAwards zijn ook op een andere manier baanbrekend. Ellen van Hierden, directeur ARTRA, licht toe: "De FlexKennisAwards spelen zich volledig online af. Iedereen kan zich aanmelden en het tijdstip kiezen waarop hij of zij meedoet." Één voorwaarde: het moet wel op 16 mei zijn. Deelnemers worden uitgenodigd om vanaf middernacht tot precies 17 mei mee te doen. Zij kunnen zich alvasst op deze pagina aanmelden. Iedere deelnemer ontvangt dan op de dag zelf een unieke set met 75 vragen die allemaal betrekking hebben op de flexbranche. Degene die de meeste vragen goed beantwoordt, is de winnaar! Eindigen meerdere kandidaten met dezelfde score? Dan wint de persoon met de snelste tijd.

De winnaars!
Op donderdag 18 mei wordt de ABU- en de NBBU-winnaar door ARTRA persoonlijk bezocht en wordt direct de FlexKennisAward overhandigd.

Welke prijzen zijn er te winnen?
Naast de award ontvangen de ABU- en de NBBU-winnaar een Ipad mini en een ballonvaart.

Whitepaper kennis
Met de FlexKennisAwards krijgen we nog meer zicht op het kennisniveau binnen de branche. Welke kennis is geborgd en welke kennis missen we? Aansluitend brengt ARTRA in juni een whitepaper uit waarin zij inzicht geeft in de kennis die beheerst en niet beheerst wordt. Iedere deelnemende organisatie kan de whitepaper gratis bij ARTRA opvragen.

Samenwerking met Pink Elephant

ARTRA organiseert de FlexKennisAwards samen met Pink Elephant. Pink Elephant heeft onlangs het disruptieve platform Power2Match gelanceerd. Zowel ARTRA als Pink Elephant geloven in de kwaliteiten en het succes van medewerkers. Door een betere kennis en focus worden niet alleen medewerkers, maar ook uitzenders, detacheerders en payrollers succesvoller. Voor meer informatie over Power2Match en ARTRA kunt u terecht op www.power2match.nl en www.artra.nl.

Over Pink Elephant
Pink Elephant is een internationale kennisleider op het gebied van bedrijfsinnovatie en bedrijfsverandering. Met advies- en IT-dienstverlening haalt Pink Elephant het beste bij opdrachtgevers naar boven, door de kennis en creativiteit van mensen binnen deze organisaties te vertalen naar concrete resultaten. Sinds de oprichting in 1980 ziet Pink Elephant een belangrijke synergie tussen bedrijfsdoelstellingen, kennis en ondernemerschap van mensen en de manier waarop IT een belangrijke bijdrage levert om innovatie mogelijk te maken en het onderscheidend vermogen naar de markt te vergroten. Pink Elephant is actief in meer dan 20 landen en levert Enterprise App Services, IT Services en Education Services. Meer informatie over Pink Elephant vindt u op www.pinkelephant.nl.

Over ARTRA
ARTRA is het kenniscentrum en trainingsbureau voor de flexbranche. Met meer dan 6000 cursisten per jaar en ruim 1000 klanten, maakt ARTRA de flexbranche iedere dag een beetje beter. ARTRA biedt naast de opleiding tot het SEU-diploma, Masterclasses en workshops en trainingen en opleidingen voor grote en kleine flexorganisaties in Nederland op maat. Meer informatie over ARTRA vindt u op www.artra.nl.

Heeft u vragen? Neem dan contact op met één van onze contactpersonen:

Contactpersoon Pink Elephant
Sophie Frijters