Type nieuws

Nieuws

Opnieuw bijzonder hoge klanttevredenheid ARTRA

6 juli 2016
Op 6 juli 2016 heeft ARTRA haar Cedeo-erkenning met bijzonder hoge klanttevredenheidsscores van 99,3% voor maatwerk en 96% voor open opleidingen in ontvangst mogen nemen. Deze scores zijn hoger dan de erkenning in 2014. Toen werd ARTRA met een klanttevredenheid beoordeeld van 96,7% voor maatwerk en 94,2% voor open opleidingen.

Uit de resultaten van het klanttevredenheidsonderzoek, afgenomen door Cedeo onder twintig klanten die gedurende het afgelopen jaar zaken hebben gedaan met ARTRA, komen alle relevante onderdelen uit de dienstverlening van ARTRA naar voren. ARTRA directeur Ellen van Hierden is zeer te spreken over de mooie scores. “Ik had eerlijk gezegd niet verwacht dat we na de mooie resultaten van de vorige erkenning ditmaal nog hoger zouden scoren. Dit betekent dat we ons continu blijven verbeteren op alle vlakken, van het voortraject tot de uitvoering, van relatiebeheer tot de organisatie en administratie. Qua maatwerktrainingen hebben we bijna 100% gescoord, echt ongelofelijk goed. Ik ben heel erg trots op ons team en onze trainers en erg blij met de samenwerking met onze klanten”.

normaal-20160706_cedeo

Zeer professionele organisatie
Belangrijke uitkomsten van het onderzoek zijn dat ARTRA wordt ervaren als een zeer professionele organisatie die goed bereikbaar is. ARTRA luistert goed naar de wensen van de klant en ontwikkelt programma’s die zijn afgestemd op de behoeftes. “ARTRA is absoluut flexibel. Er wordt altijd rekening gehouden met onze planning en de medewerkers zijn heel toegankelijk”. Ook de trainers oogsten veel lof. “De trainers zijn uitstekend, want ze hebben kennis van zaken en kennis van de branche. Daarnaast hebben ze zelf veel praktijkervaring”. Een ander sterk punt dat wordt benadrukt: “ARTRA heeft écht het vermogen om met de tijd mee te gaan. Ze hebben hun diensten doorontwikkeld in de vorm van apps en ze bieden een breed opleidingspalet”.

Cedeo-erkenning
De Cedeo-erkenning is sinds het ontstaan van Cedeo in 1980 en uitgegroeid tot hét keurmerk voor de hele Nederlandse HR-sector. Cedeo is op initiatief van HR-managers bij de grootste bedrijven en instellingen van Nederland ontstaan en is hiervoor gesteund door het ministerie van Economische Zaken. Op basis van klanttevredenheidsonderzoek onder gebruikers, voorziet Cedeo in de behoefte aan inventarisatie en kwaliteitswaarborging bij de inkopers van bedrijfsopleidingen en andere HR-diensten. Meer informatie over Cedeo vindt u op hun website: www.cedeo.nl.