icon

Inspiratiedag



Ieder jaar organiseert ARTRA de inspiratiedag voor klanten om hen te bedanken voor een prettige en succesvolle samenwerking. Dit is een dag om niet alleen terug te kijken op afgelopen jaar en hierbij stil te staan, maar ook om weer nieuwe inspiratie op te doen.

Het was dit jaar wederom een groot succes! Het thema van 2018 was ''binden en boeien''. 
Heleen Mes en Ursula van de Bovenkamp hebben beide een inspirerende lezing verzorgd tijdens de inspiratiedag.

Bedankt voor jullie komst!

Inspiratiedag 2018
Impressie inspiratiedag 2018

Gastspreker 2018

 Foto Heleen Mes Heleen Mes - ''Happiness at Work''
2018 wordt al ‘het jaar van de medewerker’ genoemd: de medewerker centraal stellen en hem of haar de beste Employee Experience bieden. Reden hiervan is dat organisaties met gelukkige medewerkers succesvoller, productiever en creatiever zijn; het verzuim en verloop ligt lager en de organisatie heeft een grotere aantrekkingskracht voor talenten. In de VS worden inmiddels HR-afdelingen bij succesvolle organisaties omgedoopt tot Employee Experience Department.

Heleen Mes zet in deze sessie uiteen waar medewerkers gelukkig van worden en wat de werkgever kan doen om dit te bereiken. De uitdaging voor de werkgever is om de best mogelijke ‘employee experience’ te creëren door H.E.A.R.T. Wat betekent dit? Gebaseerd op de laatste wetenschappelijke inzichten en de beste (inter)nationale voorbeelden kom je in deze sessie te weten wat de principes zijn achter ‘Happiness@work’ en wat Employee Experience voor jouw organisatie kan betekenen.

Foto Ursula van den Bovenkamp Ursula van den Bovenkamp - ''Bijzondere klantbeleving, zo doe je dat!'' 
Naast gelukkige medewerkers zijn tevreden klanten net zo belangrijk! In onze branche gebeurt er iets heel bijzonders: we leren onze medewerkers de mooiste salestechnieken om zoveel mogelijk nieuwe klanten binnen te halen, vertellen hen hoeveel prospects zij moeten bellen en bezoeken om een bepaalde output te behalen en we leren hen om te gaan met de beste high-tec systemen om al die contactmomenten te registreren en de juiste match in het systeem te maken. Kilometers aan informatie om de klant binnen te halen. Vervolgens is na heel veel moeite, tijd en energie de prospect ein-de-lijk klant... YES, BAM, FANTASTISCH! En dan...?

Klanten, wat zijn ze bijzonder en fantastisch! Zullen wij ze dan ook eindelijk eens bijzonder en fantastisch laten voelen? Laten wij ons nu eerst eens heel bewust afvragen; wie is mijn klant eigenlijk, wat verwacht mijn klant van mij, waar wordt mijn klant nu echt blij van en wat kan IK doen om de verwachtingen van mijn unieke en bijzondere klant te overtreffen?